Apa kata Ian..

Apa kata Ian..

emmm....abis dah cita sunat Acu sooo.....apa pandangan Ian....sepanjang minggu nie ye la..sbb utama Mummy cuti pun sbb Acu nak sunat "I...

Read more
And lastly..alhamdulillah...

And lastly..alhamdulillah...

entry last pasal sunat (last Net) dlm lul 12 mcm tu Acu balik dengan selamat & jayanya berjaya disunat tak lari pun..he he he boleh sen...

Read more
Masa untuk...

Masa untuk...

ok..jom kita tgk carta aliran nie... semua dah.. lepas berarak tadi.. masa untuk mandi manda.... upacara mandi manda nie dibuat kat belakang...

Read more
Calon-calonnye.....

Calon-calonnye.....

sebelum apa2.. jom kita nengok rupa calon2 yg nak di'potong' 1st sekali of coz.... Acu Amie... pas tu Mummy Ayu curi2 snap pic bebud...

Read more
Bangun awal pagi nak gie sini....

Bangun awal pagi nak gie sini....

masuk sabtu pagi plak... bangun awal giler...mcm nak gie keja plak nasib la Ian & Iris memang dah biasa bangun awal pagi so..tak de masa...

Read more
Yum yum...menu malam tu....

Yum yum...menu malam tu....

ok..jom jengah jab...menu malam tu semua kami masak sendiri jer.. ikan keli goreng berlada daging goreng kicap masak lemak labu ayam goreng ...

Read more