Happy birthday Fatin & Alissa

Happy birthday Fatin & Alissa

semalam petang.... balik keja....ada majlis makan2 kat playground.. sempena birthday anak jiran sebelah rumah Mummy Ayu so..harus lah...

Read more
Stop waiting!!!

Stop waiting!!!

assalamualaikum and morning semua salam selasa!!! :-)

Read more
Belajar buat decoupage...semalam.

Belajar buat decoupage...semalam.

orang lain ramai dah try dah Mummy Ayu baru la nak mula he he he mula2 sampai dulu..ramai yg cakap best..buat tampal2 tisu ni M...

Read more
"Birthday Giveaway Nur Imani"

"Birthday Giveaway Nur Imani"

lama tak mencuba nasib...dalam bab join2 giveaway ni lama sangat rasanya so..jom cuba nasib.. blogwalking tadi..jumpa giveaway ni... ...

Read more
Dah dapat satu dah....Sweet Dream from Acik Lana

Dah dapat satu dah....Sweet Dream from Acik Lana

kan hari tu Mummy Ayu ada cita dok tunggu 2 buah novel terbaru dari 2 fav writer Mummy Ayu kan? :-) semalam dapat dah satu... "Sw...

Read more
Great week....ahead!

Great week....ahead!

assalamualaikum and morning semua happy monday!!! :-)

Read more
FAME Soft Matte Lip Cream

FAME Soft Matte Lip Cream

ok..nak share 1 product ngan kengkawan.. rasanya ramai dah tau & dah pernah dengar dah.. FAME sapa tak kenal kan??? is a cosm...

Read more
Good morning

Good morning

assalamualaikum and morning semua happy Wednesday!!! :-)

Read more
Tahniah!!!

Tahniah!!!

okay.... dah ada pemenang dah... v v v v v tahniah kepada Rose Hazrin!!! jawapan yg diberi..new header kira betul j...

Read more