Lagi pic sekitar concert & graduation day...

lagi ...pic masa concert day Ian hari tu..
Iris...memang la berkepit ngan Mummy Ayu jer....
Mummy ke depan...amik gambar..dia ngekor jer.....
berpeluk..manja2 macam nie..memang la fav dia...
and now..suka gak kalu disuruh posing2..
tengok mood la
Iris..siap diri atas kerusi lagi
sbb nak tengok Abang Ian dia buat persembahan...
Iqi pun ada....
Tok Umi sempat jengah jab
sebelum gie sepital
sian Tok Abah...dia pun excited nak tengok Ian buat persembahan nie
tapi..dah jadi mcm nie
tapi..kami sempat gak rakam kan video Ian joget2 tu
sampai jer sepital petang tu..laju jer Tok Abah tanya..nak tengok la tu..
and..Untie Wanie.....tq sbb join dr awal sampai abis
tolong amik gambar & amikkan video....
suka la Abang Ian nie..



About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. dah konsert yerk. tak sabar nak tunggu untuk anak2..
    bestkan tengok budak2 ni konsert...

    ReplyDelete
  2. amboi iris suka benor dia pusing yer...hehe

    ReplyDelete
  3. wah..dah konvo abg ian yea

    ReplyDelete
  4. budak pompuan...mmg sinonim ngan posing kan??

    ReplyDelete
  5. Ayu..dah konvo ni kira dah abis skolah lah ye? Skolah syfqah konvonyer 11.11 nnt...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...