Tuesday, June 28, 2016

Kuih raya .... hasil tangan Mummy Ayu

tak leh nak celoteh panjang2..
sbb busy..
kad raya ..kad raya..
just nak share pic kuih raya..yg Mummy Ayu dah buat
:-)

last week kan..Mummy Ayu cuti 2 hari..
plus Sabtu Ahad
ha...nie la hasilnya...
6 jenis kuih raya
:-)

alhamdulillah, ada gak 2,3 resepi baru yg Mummy Ayu try
dapat dari FB
but..cedap & jadi
suka..suka..

ada yg nak resepi ker?

Kad raya boss

as usual..
tiap2 tahun..hari raya la Mummy Ayu paling busy
buat kad raya utk boss

dari minggu lepas  (sebelum Mummy Ayu cuti lagi)
dah buat sikit2..
semalam.... sambung lagi 
and.. hari ni .. pun sambung lagi
yg hijau tu..kad raya dari boss... utk tahun ni...
yg dalam kotak tu...dah siap dah...
and..yg sebelah tu....yg nak reply
emm...
selagi tak raya, tak abis la ngan kad raya nie

#400 keping card dia tempah tahun ni...
emmm....

Sahur pagi tadi...

menu sahur pagi tadi....
roti cana segera + kari ayam
dah hujung2 puasa ni
tak tau nak makan apa..
baik sahur, baik buka puasa..

mcm tak leh nak telan dah .. nasi pagi2 tu
Ian & Iris pun sama...makan sikit sangat
so..Mummy Ayu tukar menu sikit
no nasi-nasi

Tuesday!!

assalamualaikum 
salam ramadhan
selamat pagi...
busy..busy...busy..

Monday, June 27, 2016

Have a beautiful day!!

assalamualaikum and morning semua
salam ramadhan
selamat hari Isnin!!!!
have a nice day!!!

# malas jer rasa nak keja bila dah cuti lama...

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno