Thursday, March 5, 2015

Latest projek...

nie malam ni punya projek...
dah siap dah gunting2 semua

malan ni..nak finishing kan
sbb esok dah nak past kat tuan empunya ..

apa tu?
tunggu esok yer
:-)

Have a wonderful day!!!

assalamualaikum and morning semua
selamat hari khamis!!!
pagi nie..mood berbunga2...
sampai ke bento pun..ada bunga2..
tapi..tak de la jadi sangat
sbb tak pandai lagi la..
simple2..boleh la
:-)

Wednesday, March 4, 2015

"Cikgu tak tanya pun..."

nie lanjutan dr cerita pasal PKBS test tadi..

nie kali pertama Iris amik exam, kira exam gak la ujian ni...
so..mcm biasa la..Isnin tu....alat tulis siap2 semua
nak gi sekolah tu
Mummy Ayu pun pesan la...kat Ian & Iris
~ baca bismillah sebelum buat..
~ baca arahan..
~ jawab elok2...

and..as usual gak
balik keja..
tanya la masing2...macam mana exam, susah tak, boleh jawab tak?
Ian...jawapan standard...ok, Ian rasa semua betul..
emm...
sampai tang Iris..
"Iris...boleh jawab tak?"
nie la jawapan dia...
"mana ada jawab, Cikgu tak tanya pun..
kita tulis jer"
ha ha ha..
nak gelak pun ada
sbb lurus sungguh
pas tu..tanya la betul2..
boleh buat tak periksa tadi..
"boleh..ada yg kita tak tau, kita tanya cikgu"
wah..boleh ek mcm tu?

Ujian PKBS

hari nie...last day Ian & Iris punya ujian PKBS
(dah nak abis..baru nak update)
so far..tanya diaorang
dua2 pun..okay jer
tunggu result baru tau la..mcm mana
 
apa pun...Mummy always pray the best for you both sayang..




Rabu sudah....

assalamualaikum and morning semua...
selamat hari rabu!!!
kejab jer dah ditengah2 minggu..

# best!!
©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno