Bekalan air utk pokok

Bekalan air utk pokok

kan Mummy Ayu nak balik kg last week adoi la...risau ke pokok2 yg nak kena tinggal tu dulu masa kat Bangkok,  siap hantar ke rumah geng...mi...

Read more
Mengunjungi pusara mu

Mengunjungi pusara mu

oleh sebab raya aidil adha baru2 ni Mummy Ayu nak balik kg so....sehari sebelum raya tu Mummy Ayu & anak2 mengunjungi pusara Didi dulu k...

Read more
Aidil Adha

Aidil Adha

cerita backdated sikit yer lama x update blog..mcm nie la cita last friday.. aidil adha 3 of us but of coz... ramai lagi ada sama Mummy Ayu ...

Read more
Salam Jumaat

Salam Jumaat

assalamualaikum salam jumaat selamat pagi :-)

Read more
Kembali ke pejabat

Kembali ke pejabat

assalamualaikum salam rabu good afternoon hari ni...Mummy Ayu kembali bekerja after 6 days bercuti (cuti 3 hari, 1 hari PH, 2 hari weekend) ...

Read more
Breakfast jom!

Breakfast jom!

assalamualaikum salam rabu good morning semua menu pagi ni cucur jagung bilis plus nasi guyeng :-)

Read more
SOP raya Aidil Adha

SOP raya Aidil Adha

assalamualaikum salam selasa good morning semua semalam...semua berdebar kejab sbb suspen tunggu pengumuman petang tu ada yg kata  konon2 ny...

Read more
Jenjalan weekend lepas

Jenjalan weekend lepas

semalam ... bawak Ian & Iris kuar kejab Ian nak cari kabel hp dia so...kami ke terminal one  new norm... kena scan bar code sebelum masu...

Read more
Monday!

Monday!

assalamualaikum salam isnin good afternoon :-)

Read more
Kuih lepat

Kuih lepat

teringin nak mam lepat pisang sekali beli..lepat ubi ok je la makan jugak kengkawan... suka lepat pisang ke lepat ubi?

Read more