Hadiah Teachers day

sekolah Iris...hari ni baru buat sambutan hari gurunya  so...ada la siapkan sikit hadiah utk cikgu2 nya tu pun...mula2 x nak la kasi hadiah ...
Read More

Owl tiffin

tiffin hari ni... 🦉🦉🦉 roti sardin celup telur & buah2.. semalam gi pasar malam.. top up buah ada starfruit & papaya yum yum alham...
Read More

Ngeteh semalam petang

semalam petang punya cerita pagi semalam tetiba dpt jemputak utk join majlis "ngeteh" ptg tu.. kat sendayan diaorang jemput boss &...
Read More

Tak de tiffin la hari ni

hari ni Mummy Ayu bawa bekal grapes je gi opis takde tiffin for today yer sbb nya pagi ni appt ngan doktor kat kk so dah bfast awal pagi kan...
Read More

Selamat Hari Guru

assalamualaikum salam khamis good morning semua.. lambat skt bersiaran pagi ni sbb nya awal pagi dah di KK ... sat lagi Mummy Ayu story yer ...
Read More