Monday!!

Monday!!

assalamualaikum salam isnin good morning semua :-)

Read more
Rahmat disebalik dugaan..........

Rahmat disebalik dugaan..........

assalamualaikum salam jumaat selamat pagi semua setiap apa yg berlaku pasti ada hikmahnya begitu juga dgn ujian/ dugaan yang mend...

Read more
Songkran 2018 - part 2

Songkran 2018 - part 2

sabtu petang.... sambung lagi...kali ni ngan Ian & Iris plus Dido Ibu & Ayah...tak berani & tak sesuai la nak join semua ni...

Read more
Songkran 2018 - Part 1

Songkran 2018 - Part 1

last week..... songkran celebration mourning pun dah abis so....meriah sungguh sambutan tahun ni..berbanding tahun lepas cuti pun ...st...

Read more
Good morning!!

Good morning!!

assalamualaikum salam khamis good morning :-)

Read more
Hujannn....

Hujannn....

seperti yang dijangka semalam....sure hujan punya bukan kat luar jer ujan kat dalam pun.. since bangun..dah mula dah bangun tid...

Read more
Semalam....

Semalam....

last week... suprise kan for Ian & Iris Dido... bawak Tok Umi & Tok Abah datang and semalam... dah nak balik dah kejab je...

Read more
Selamat pagi...

Selamat pagi...

assalamualaikum salam rabu selamat pagi semua sawadika... :-)

Read more
Perhatian kepada semua yang join giveaway....

Perhatian kepada semua yang join giveaway....

mohon perhatian sekejab yer .... februari lepas Mummy Ayu ada wat giveaway sempena blog Mummy Ayu 9 tahun so.... kepada s...

Read more
Good morning!!!

Good morning!!!

assalamualaikum salam isnin good morning.... :-)

Read more