My beloved hero...IAN

My beloved hero...IAN

Emmm..ashik cita pasal Iris je...sian cik abang Ian nie. actually he is very helpful this lately sejak jadi abang nie. * tolong 'am...

Read more
TQ untie nottinetty...

TQ untie nottinetty...

hari nie Iris dapat hadiah dari untie nottinetty, tapi bukan cupcake...but ini dia...tq...comel sangat! iris tak tau apa, tapi mummy dia ya...

Read more
SMILE....Princess!!!

SMILE....Princess!!!

This picture taken semalam sampai je rumah, baru balik keja... Iris dah bule pakai skirt tu yang senyum lebar + dia memang suka posing... ...

Read more
A & W

A & W

Nie gambar BABAM IRIS ngan Daddy kat A & W tengah tapau mamam coz' Mummy penin, tak larat nak cooking...sian mummy kan...

Read more
MAMAM time!

MAMAM time!

Last saturday, mummy bagi Iris mamam for the first time...mula-mula tu macam pelik gak, tapi dia telan jer...so, bermula la episod Iris ma...

Read more