Pic di tahun baru

he he he...
layankan pic pic Ian & Iris di tahun baru nie...
!
!
!
yang nie..malam new
time bunga api on midnight tu
punya la nak suruh Ian tengok bunga api
(walaupun dalam tv n pokok je..)
Mummy kejut plus paksa dia bangun
nasib dia tak nangis
plus dia ingat bila Mummy tanya dia keesokkan hari tu
(mana tau, dia ingat tengok dalam mimpi ker)
kejam ke Mummy???
yang nie plak...
on 1st Januari 2010
pagi tu breakfast Mc'D
lunch pun malas masak..mamam KFC
he he he...
yang nie on 3 Jan 09
tengok..rambut Iris dah leh tocang!!!

yang nie mainan terbaru Ian & Iris
Ian memang suka memanjat
tak pe la jugak..lelaki..
yang Iris pun sama naik
tengok!!!
hai..anak dara ku...
lepas manjat..
main loncat atas katil
yang Mummy nie trejerit jerit
takut kan diaorang jatuh...
Ian dengan Ben 10 nya....
pas tu join Iris main masak masak
bila Mummy larang
katanya...
nak jadi macam Daddy..chef
pandai menjawab....
yang Iris sekarang,
pantang nampak mainan masak masak
nak aje...
jawapannya..dah dekat 2bakul dah mainan dia
yang patah lain, yang pecah lain
gasak..nasib tak beli yang mahal mahal
amboi..siap suap abang lagi...
so sweet..
bukan abang aje yang disuap
ngan Mummy, ngan Daddy pun disuap
layankan aje..janji dia happy
actually balik Nilai this week
tapi tak snap pic pun

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. haishhh si abg, tu isap puting lagi ke?? hehehe

    ReplyDelete
  2. Farra Dhelina ~ ah ah! tak tau la macam mana nak buang...tu dah ok satu je..dulu ada dua, siap tukar tukar, macam lain lain flavor plak!

    ReplyDelete
  3. panjang dah rambut iris ya...siap bleh tocang lg :)

    ReplyDelete
  4. hahaha siap main suap2 lagi..so cute

    ReplyDelete
  5. busyuksayang ~ ha ah..panjang dah, nasib dia tak kisah mummy dia busy dok pesenkan rambut dia

    (suziey) ~ tu la pasal..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...