Koapoon Cave

lepas dah lintas seberang railway tu
jalan2 jab
kami naik bot plak
emm...luas pemandangan sungguh la
tu Am...driver van kami yg sempoi

seram gak ..naik bot tu
sbb kecik je
kami dlm 10 org mcm tu...big2 size
he he
but alhamdulillah
ok jer
Ian dok depan Mummy Ayu
Iris dok sebelah
see....memang kena air gak la
sbb bot laju

dalam 15 minit perjalanan
sampai
naik tangga plak
nak ke atas tu
kata nya..ada gua
temple dlm gua
so...layan je la

yg budak lelaki kecik tu
tourist guide kami
nasib dlm groud kami
ada sorang kakak..maid pd Puan Nadia tu
dia leh ckp Thai
so..budak tu cita ngan kakak
kakak cita ngan kita orang
kalu tak..memang nganga je la
see....turun ke dalam gak
memang gua batu

kat dalam tu
ada la patung2 diaorang
besar
mcm mana bawak masuk besar2 tu...ntah la
ada satu tu..
kata budak tu, ada org camping
mimpi
so..diaorang bina
mcm2 cita
ada bahagian yg sempit
memang kena jalan sorang2

lemas gak..dlm gua tu
nasib tak lama sgt
sbb...sempit & panas
kalu lama lagi
mau pitam

Ian, Nabil & Mak Ngah (SIL Puan Nadia tu)

kuar gua
turun bukit balik
sayup gak kan
time ni..ada plak anjing lagi
apa lagi..ngamuk jab la Iris
takut punya pasal
skt lagi terjun sungai

siap..nak naik bot balik
ada restoran atas sungai

view..memang cun!!!
subhanallah

tenang jer..

balik dr sini
kami singgah 1 lagi tempat
emm...
tunggggguuuuu

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

0 comments:

Post a Comment

Jemputla komen di sini...