2 tahun

semalam 14 julai..
genap 2 tahun dah
(kalau bulan islam 20 syawal)
sekejab je rasa masa berlalu
but ada masa ..rasa lama sgt dah
2 tahun tu
sbb rindu sgt..Allahuakbar
kami yg kehilangan ni je yg tau..rasa rindu tak kesampaian ni
but...kami redha

alhamdulillah..
diberikan kekuatan, kesabaran...utk menghadapi semua ni
in sya Allah
akan terus kuat & terus melangkah ke depan

doa tak pernah putus buat Didi...
semoga kita sekeluarga kembali bersama di sana nanti
aamiin...

Al Fatihah
:-(







mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. Al Fatihah. Mintak maaf saya baru tahu. Boleh tahu tak suami sakit apa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin...Sleep apnea syndrome...masalah pernafasan masa tidur. on going treatment dah. tapi dah sampai janji kan. Dia meninggal pun dalma tidur. masa Ayu balik cuti. ada cerita dlm blog ni juga..

      Delete
  2. semoga terus kuat ye Mummy Ayu.. bukan mudah melaluinya tapi Sha doakan Mummy ayu terus kuat di samping anak-anak..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...