Leap year

 assalamualaikum
salam khamis
good morning semua....

hari ni 29 feb 2024
4 tahun sekali je ada tarikh ni kan

siapa yg lahir tarikh ni
4 tahun sekali la baru celebrate bday betul2 on the date
kannn?
adik Mummy Ayu ada sorang bday hari ni
tunggu sat lagi special entry for her

tuk semua
have a good day
moga yg baik2 saja utk kita semua
aamiin

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. ada rezeki kita jumpa lagi 4 tahun...
    happpy birthday adik MA

    ReplyDelete
  2. Epi besday utk adik ayu🎉🎊🍰🎂

    ReplyDelete
  3. walaupun 4 thn sekali
    rs nya ramai yg excited tggu tarikh ni
    esp yg lahir pd tarikh special ni

    ReplyDelete
  4. Anak buah saya birthday harini. Sekarang 16 tahun, baru 4 kali sambut birthday. Kira 4 tahun lah. hihi...

    ReplyDelete
  5. Leap year ni memang unik sebab sambutan hari jadi special 4 tahun sekali. Dania pun lahir tahun lompat tapi bukan tarikh ni.

    ReplyDelete
  6. 2016 lalu saya nak pilih tanggal melahirkan si bungsu 29 Feb sebenarnya, karena saat itu saya pilih operasi Cesar utk melahirkan. Tapi suami tak nak. Alasannya, kasian kalo nanti birthday. Dia jadi 4 tahun sekali 🤣

    Padahal yg saya pikir, kan bagus, umur bertambah 4 tahun sekali hahahah. Awet muda kesannya 🤭. Tak laah, gurau saja.

    Tapi akhirnya karena suami tak izin, saya pilih 19 feb melahirkan si bungsu 😄

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...