semalam..cuti PH Merdeka day
gi dating tgk wayang..
citer Chelot
memang awal2 lagi dah beli tiket
and memang looking forward nak tgk citer ni
sampai2..amik food & drinks
Ian & Iris
dpt ni..kotak popcorn nya
beli yg regular je
share 3 org
💗💗💗
masuk hall pun terang lagi
leh la selfie2 jab kan
he he he
spt yg dijangka kan
and spt yg diviralkan
memang best & puas hati giler tgk cite ni
1st..of coz la nak tgk sbb ada Beto
lakonan dia.....best giler
memang tak menghampakan
pas tu ada Shaheizy Sam
pun ..... 👍👍👍
ada Syukri Yahya
pun best
barisan pelakon memang mantap
story line pun best
action...terbaik ar
kalau ada yg nak belanja tgk sekali lagi pun
Mummy Ayu ons
apa itu Chelot?
kena la tgk key
no spoiler tau
sebelum masuk wayang
sebab awal sampai kan
sempat lepak2 jab kat depan palm mall tu
healing la gitu
oh yer...last week jugak
ada komen kat IG Beto
sekali dia reply plak
wahhh 😱
lagi excited la nak tgk Chelot kan
he he he
serius best ar
sapa lum tgk..plan nak gi tgk
sila kan...best!!!
👍👍👍








0 comments:
Post a Comment
Jemputla komen di sini...