Chelot

semalam..cuti PH Merdeka day
gi dating tgk wayang..
citer Chelot

memang awal2 lagi dah beli tiket
and memang looking forward nak tgk citer ni
sampai2..amik food & drinks
Ian & Iris 

dpt ni..kotak popcorn nya
beli yg regular je
share 3 org

💗💗💗

sampai awal
masuk hall pun terang lagi
leh la selfie2 jab kan
he he he

spt yg dijangka kan
and spt yg diviralkan
memang best & puas hati giler tgk cite ni
1st..of coz la nak tgk sbb ada Beto 
lakonan dia.....best giler
memang tak menghampakan

pas tu ada Shaheizy Sam
pun ..... 👍👍👍

ada Syukri Yahya
pun..power

ada Nadhir & Alicia
pun best

barisan pelakon memang mantap
story line pun best
action...terbaik ar
kalau ada yg nak belanja tgk sekali lagi pun
Mummy Ayu ons

apa itu Chelot?
kena la tgk key
no spoiler tau

sebelum masuk wayang
sebab awal sampai kan
sempat lepak2 jab kat depan palm mall tu
healing la gitu

oh yer...last week jugak
ada komen kat IG Beto
sekali dia reply plak

wahhh 😱
lagi excited la nak tgk Chelot kan
he he he
serius best ar

sapa lum tgk..plan nak gi tgk
sila kan...best!!!
👍👍👍

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

0 comments:

Post a Comment

Jemputla komen di sini...