assalamualaikum salam ramadhan semua selamat berpuasa!!! salam khamis good morning semua... puasa tak tuuu.... dikesempatan ini Mummy Ayu n...
Read More
Home / Puasa
Showing posts with label Puasa. Show all posts
Showing posts with label Puasa. Show all posts
Peti sejuk
malam semalam.. mood nak kemas peti ais bila mood datang, jangan tangguh2 kannn selasa tu...balik dr bawa Iris gi klinik terus gi mydin jab...
Read More
No, No, No!!!
jangan ada yg buat2 lupa plak hari ni yer... 😅😅😅 🤭🤭🤭 opis internet prob plak update pendek2 je la yer ada floor yg x de letrik jugak a...
Read More
1 Ramadhan 1445
assalamualaikum salam selasa salam 1 Ramadhan... good morning semua hari ni kita semua dah mula berpuasa...alhamdulillah moga ramadhan kali ...
Read More
Esok Ramadhan
assalamualaikum salam isnin good morning semua pejam celik pejam celik esok dah mula bulan Ramadhan kan moga Ramadhan kali ni ...lebih baik ...
Read More
Sahur day 10, 11, 12
cita & pic sahur plak ni sekali langsam la yer..utk 3 hari terus sahur day 10 ni relax...sbb semua nya ada extra2 so..just panaskan je s...
Read More
Salam Jumaat & Salam Ramadhan
assalamualaikum salam jumaat morning!!! semoga yg baik2 saja utk kita semua aamiin...
Read More
Menu berbuka puasa
assalamualaikum salam khamis salam ramadhan ke 5 kejab je kan? this year..kureng plak mood nak update pic menu2.. baik menu berbuka or menu ...
Read More
Stok bulan puasa
assalamualaikum salam khamis good evening semua lama x update bulan2 puasa ni kan..slow sikit he he he alasan... weekend lepas sempat wat s...
Read More
Salam Ramadhan 1442H
assalamualaikum salam selasa good morning semua Salam Ramadhan... alhamdulillah hari ni kita semua dah mula berpuasa.... moga ramadhan tahun...
Read More
Ramadhan Journal
as usual... suka wat jadual puasa utk Ian & Iris tahun ni jumpa yg cantiks sgt bukan jadual puasa je siap journal ye... sem...
Read More
Ramadhan Countdown
assalamualaikum salam isnin good morning semua lebih kurang dalam seminggu lagi je tak sampai pun... lagi 6 hari mcm tu kit...
Read More
Carta Puasa Ian & Iris
alhamdulillah... setakat semalam.. Ian & Iris masing2 cukup puasanya.. dah 7 hari dah anak2 Mummy nie berpuasa congrats sayan...
Read More
Knowledge....limitless!!
assalamualaikum and morning semua!! salam selasa salam ramadhan ke 13 :-) suka ngan katun2 ni... comel sgt kredit to the cart...
Read More
Day 12 ....ramadhan 2015
assalamualaikum and morning semua selamat hari isnin salam ramadhan!! sedar tak sedar...dah 12 hari dah kita semua berpuasa alham...
Read More
Ganjaran bulan puasa...
"sharing is caring" antara ganjaran bagi orang-orang yg berpuasa.... wallahualam....
Read More
Salam Ramadhan.....
okay.. dah petang.. relax sikit.. dok start pikir la.. esok sahur nak masak apa yer? emmm..... salam ramadhan yer kengkaw...
Read More
Selamat menyambut Ramadhan...
assalamualaikum.. selamat pagi selamat hari rabu!!! selamat menyambut ramadhan..esok!! :-) nak gie sarapan jab.. esok pagi..j...
Read More
Subscribe to:
Posts
(
Atom
)