New little princess....

....new little princess....
welcome to a real world!!!
not mine yer little princess tu..
but my office mate punya..
he he he..
tadi lunch telah meng"escape"kan diri
dengan izin my boss
gie ke HKL melawat one of my officemate punya wife dapat baby
so..here we are
he he he..
i'm back to HKL
tempat Mummy Ayu melahirkan Ian & Iris
kenangan gitu...
apa pun..
bila tgk baby yg comel, montel, cute lagi miut tu
alahai...geram...
and the thinking & wondering
"macam manalah tergamak orang orang yg kejam tu
boleh buang baby baby yg comel cam nie????"
think...think...think...

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. tomeinyer....ingatkan iris dapat adeq tadik...

    ReplyDelete
  2. ish tgk baby2 ni rs xsbr nk tmbah baby..ecewah:p

    ReplyDelete
  3. Anje ~ jangan...!!rilek dulu...biar la ian besar cikit...

    suziey ~ cepat...!!!aqil dah minta adik tu...hope girl girl..

    ReplyDelete
  4. bila tgk baby, teringin jer nak baby lagi..tapi....tidakkkk..wafi baru jer 4 bulan..hehe

    ReplyDelete
  5. geram nye tgk baby tu...!!!

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...