Suprise ku menjadi..suka..suka!!!

as salam....
morning semua...
penat....semalam balik lambat dr jamuan tu
tapi dlm penat2 tu happy....
:-)
bukan saja dia suprise..tapi malu sekali
tapi suka kan walaupun dimalukan...?
sebenarnya dah lama plan tuk suprise nie
punya la susah nak rahsiakan something or anything from BFF
ye la...kalu ada apa2..of coz kita akan cita kat BFF kita kan?
nie kena rahsiakan...memang adventure tau
and this is the lovely flower plus 3 balloon
(balloon tu memang masuk dlm pakej promotion tu)
yg membuatkan dia malu + suka semalam
aku beli time ada promotion jer la
bila nampak promo nie..aku terus terpikir ko
so..laju je la aku beli.....
and it's worth it!!!
berjaya mensuprise kan my BFF!!!!

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

8 comments:

  1. aku dh bc kt blog nett..hahaha..bole bygkn muka die time tu...hehehe

    ReplyDelete
  2. huhuhuh..
    mgm tersipu - sipu abis la nett
    ahahaha..
    konfirm merah muka
    hb sini

    ReplyDelete
  3. hahahah..nak kene g bace dulu la kat blog net

    ReplyDelete
  4. wah mest sengeh2 nett kena seprise

    ReplyDelete
  5. Net ~ he he he

    Amy ~ tu la..dpt2 je dia terus call aku

    Ayu ~ aku pun rasa mcm tu

    mamam Rifqy ~ :-) silakan

    Nana ~ kan...

    Ya Alya ~ suka..suka...

    ReplyDelete
  6. tu la baca story net lawak jea..tapi best tu dpt bunga dr saper2 pun..rasa diri dihargai sgt2

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...