Sekeping jer.....

dah snap pic Iris banyak
snap gak pic hero Mummy nie
sekeping jer..
tapi..
terus ok....
Abang Ian tengah busy layan cartoon
Jake & Fin la
Phineas & Ferb la
sekarang..Ian dah pandai set reminder dah cartoon2 dia
kalu Mummy nak set reminder kat astro tu......
tgh dah melambar dah reminder dia...semuanya cartoon
mentang2 la dia dah pandai baca..senang la dia nak set...
plus..hp Mummy Ayu punya password pun dia tau
tapi bab hp tu..ok gak
sbb kalau tgh drive..ada sms masuk
memang minta Ian yg unlock kan
than Mummy tinggal baca jer
senang la jugak...


mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

1 comment:

  1. Budak2 skrg celik it..
    Kalau kita dlu, ntah umur brpa bru mrasa pgang enset.
    Skrg ni, smua dorg reti.

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...