Salam Aidil Fitri dari perantauan

ok..
kat sini Mummy Ayu nak amik kesempatan nak wish 
kat semua kawan2 blogger..
yg membaca ni...
Selamat Hari Raya Aidil Fitri
dari Mummy Ayu yg jauh diperantauan ni....

Maaf Zahir Batin
sekiranya ada salah silap
sepanjang berblog ni

nak pesan makan ketupat rendang ingat kat Mummy Ayu,
Mummy Ayu pun makan gak sini

semua ada lah.. in sya Allah
mak pak & keluarga jer yg takde
part tu yg sadis tu
tangkap leleh gak..of coz
sbb 1st time
lah la Didi pun tak dpt cuti & tak balik sini
so..memang tunggu kami balik nanti la

tahun ni..kali pertama la Mummy Ayu beraya ngan anak2 jer
betul2 kami 3 beranak jer
selalunya..kalau Didi cuti..kami 3 beranak gak
but .. ngan Ibu, Ayah, adik2..
semua ada
but kali ni..
ngan anak2... jauh dari tanah air
just ngan kawan2..yg senasib tak balik raya

sedih..of coz
sure 'hujan' lah nanti
dengar lagu raya pun...dah nangis rasa
apa tah lagi bila dengar takbir raya
sayu nya....
ok..stop
sat lagi sambil taip pun leh hujan

selamat hari raya semua!!!!

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. Salam Aidil Fitri dari saya..semoga mummy ayu dan keluarga sihat
    https://umifuzy.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya Aidilfitri, Mummy Ayu. Mummy dan keluarga ada di mana tu?

    http://panphila.blogspot.my

    ReplyDelete
  3. salam aidilftiri dari aida yer :)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...