Solat Sunat Aidil Fitri

pagi tu..
dlm kul 6.30 pagi..
Ian dah turun nak gi solat raya
emm....awal kan? but kat sini kul 6.30 pagi..dah terang dah
mcm kul 7 lebih ... so ok jer

Ina follow..uncle2 kat situ
semua dia dah geng dah
ni Uncle Fendi
dia ni bujang lagi
so..memang rajin la layan..snap snap ni



ni geng2 dr kedutaan malaysia
ramai gak yg gie
siap ada makan2 lepas solat tu

kat mana???
tu dia...
kedutaan republik indonesia
siap dia jumpa kawan sekolah dia lagi situ
(yg memang dr Indonesia)
plus..Ian memang senang bawak diri dia
diaorang pun ckp..Ian senang nak bawak ke sana & ke sini
dia friendly.....mcm Mummy dia
kan???
he he

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. da besaaarr dah ian.. dulu mase jumpe ngan kak ayu time adik akak sunat kat kon semban tu.. kecikkkk sangat2 ian.. ingat lagi mase tu.. nak tegur tp malu.. btw, sampai skang sy ingat ayah akak.. sangat frendly.. tahu dahh kak ayu ikot sape..:)

    ReplyDelete
  2. best nyer. anak2 mummyayu dpt kawan antarabangsa gitu.
    later, nak berjalan holiday, mudah.
    ramai kawan, luas perjalanan.

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...