I miss him so much!!!

assalamualaikum..
salam jumaat

setiap kali Jumaat..
Mummy Ayu akan rasa extra sayu
sbb... mcm terbayang2 depan mata
and..mcm diulang2....
pagi jumaat tu 14 julai 2017

Allahuakbar
sakit dada rasa.. sbb sedih sangat
bukan sedih...but more than sedih

rindu...rindu sangat didi

Allah jer yg tahu mcm mana rindunya Mummy Ayu pada dia
semua rindu..
rindu nak whatsapp ngan dia
rindu nak dengar suara dia..
rindu nak dgr dia gelak2...dengar dia marah2..dengar dia bebel2
dengar dia cerita pasal keja, pasal rumah
rindu nak bercerita ngan dia
rindu nak bercerita pasal anak2 ngan dia
rindu nak cerita beli itu & ini ngan dia
rindu nak share all the pics ngan dia
I miss him so much...
tambah2 pagi Jumaat mcm ni..

malam semalam
buat majlis tahlil utk dia..kat sini
pagi ni...mak plak buat ngan kawan2 marhaban dia
siap tempah yassin ni
cantik sgt
Mak & Abah pun sedih sangat
hilang dah sorang anak lelaki dia
tinggal Faizal sorang jer

we all miss you so much di...
so so much

yg boleh kami buat,
bila rindu, bila ingat, bila rasa sedih sangat
sedekahkan Al Fatihah banyak2 untuk didi
moga didi damai di sana
moga didi tenang di sana
moga Allah satukan kembali kita di sana
aminn...

# i have to be strong but sometimes i don't feel i'm enough strong 
coz i miss him so badly, crazy, terribly ....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. be strong kak ayu..kuat demi anak2..selalu baca blog kak ayu, nampak kak ayu ceria je, kali nih rasa sebak..

    ReplyDelete
  2. semoga ayu terus kuat.. InsyaAllah.. Allah tahu sejauh mana kekuatan kita.. :)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...