List to do at home...

assalamualaikum
salam khamis
good morning semua...
semoga semuanya sihat2 belaka
dok rumah diam2 ok
keluar bila perlu sahaja...

sapa yg keja, mcm Mummy Ayu ni
elok2 gi keja
amalkan langkah2 pencegahan
emmm...

baru hari kedua Perintah Kawalan Pergerakan
and school holiday..dah nak seminggu
kids kat rumah...dah start complain boring
what to do
tak leh nak kuar jenjalan
dok je la
buat apa yg patut
antara cadangan yg leh dibuat..di rumah

siap ada quarantine list lagi
cadangan idea2..
things to do

mcm Mummy Ayu
cousin2 diaorang ada yg stay kat sini
anak Angah....geng 2 orang tu
so...meriah la
mula nya..nak dok seminggu je la
cuti sekolah kan
sekali dah mcm ni...x tau la mcm mana

pagi..memang suruh diaorang semua wat latihan
petang baru leh main

hari selasa tu...diaorang main air kat depan tu
adoi la..mcm2
semalam..dok main card
happy family, donkey, uno card
meriah la

tu belum bawak sahibba, monopoly
and many more...

semalam...Atam & Acu pun x keja
cuti...bertambah la ahli kan
makin meriah

harap2 keadaan akan terkawal
kan
in sya Allah

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. Ada cousin Okla tu.. Xde la bosan.. Ank aku mmg suka dok umh.. Die pelik aku tk p kj.. Aku ckp Mama kj dr Umh..

    ReplyDelete
  2. Ada cousin Okla tu.. Xde la bosan.. Ank aku mmg suka dok umh.. Die pelik aku tk p kj.. Aku ckp Mama kj dr Umh..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...