Lunch with Notti Netti

As usual, my lunch date with Notti Netti...
this time makan japanese food kat Mr Teppanyaki

Me n Netti before mamam..
mula-mula dia anta Calirfonia Roll, ok lah sedap...
Pas tu dia kasi Miso Soup...emm tak sedap so tak abis pun...

Than sampai main course dia..me...makan chicken teppanyaki...Ok lah...ayam habis, sayur n nasi tak abis coz dah kenyang!

And for Cik Notti Netti kita, dia maman...
Tempura...

Siap ada nasi goreng, buah, coselow...
Pun sedap but tak abis, coz dah kenyang...

Sebabnye dah kenyeng memula kitaorang makan
Crispy Durian yang dibeli kat luar nye...CEDAP!


About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

1 comments:

  1. hi come have a look at my pretty Tie Rack scarves and ties
    i post them directly from the UK :)

    http://shawlycious.blogspot.com/

    xoxo,
    nurul

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...