Shoplinks.Asia

Wednesday, May 21, 2014

Dia pun layan Frozen gak...

sekarang kan..dok musim Frozen
sana sini..semua nya Frozen
tambah2..anak2 kita yg girl nie
sama jer la..
kejab nak jadi Elsa..kejab nak jadi Ana
but Iris...she choose to be Princess Ana
wah..konon2 kan...
memang nak beli cita frozen nie..tapi tak beli
sekali..dok beli cita korea...tgk2..akak tu jual cita Frozen..
apa lagi..terus beli jugak..
semalam..baru abis layan
memang best!! superb!!
lagu2 pun..semua nya best!!
jalan cerita pun..best & unexpected..
jangan kata budak2...mak budak pun layan sekali..
and..gara2 frozen...
tengok..
nie bag fail Iris..
dia dapat hadiah yg menang mewarna kat sukaneka baru2 nie
and..dah dimake overkan oleh Mummy dia (Mummy Ayu la)
letak gambar Elsa & Ana
and..letak nama....Princess Iris
suka la princess manja ni...
:-)
nie ...dok request baju frozen plak..
emm..mcm2 kan?

2 comments:

Nana said...

HAHHA MMG DEMAM NI
kita ni mia tak rekues pon
tp sebab tgk dia suke sgt ngan elsa tu
blikan la, murah2 je bole la haha

kayyana said...

anak kite yg boy tu pun ske tgk citer frozen acaner?

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno