Dia pun layan Frozen gak...

sekarang kan..dok musim Frozen
sana sini..semua nya Frozen
tambah2..anak2 kita yg girl nie
sama jer la..
kejab nak jadi Elsa..kejab nak jadi Ana
but Iris...she choose to be Princess Ana
wah..konon2 kan...
memang nak beli cita frozen nie..tapi tak beli
sekali..dok beli cita korea...tgk2..akak tu jual cita Frozen..
apa lagi..terus beli jugak..
semalam..baru abis layan
memang best!! superb!!
lagu2 pun..semua nya best!!
jalan cerita pun..best & unexpected..
jangan kata budak2...mak budak pun layan sekali..
and..gara2 frozen...
tengok..
nie bag fail Iris..
dia dapat hadiah yg menang mewarna kat sukaneka baru2 nie
and..dah dimake overkan oleh Mummy dia (Mummy Ayu la)
letak gambar Elsa & Ana
and..letak nama....Princess Iris
suka la princess manja ni...
:-)
nie ...dok request baju frozen plak..
emm..mcm2 kan?

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. HAHHA MMG DEMAM NI
    kita ni mia tak rekues pon
    tp sebab tgk dia suke sgt ngan elsa tu
    blikan la, murah2 je bole la haha

    ReplyDelete
  2. anak kite yg boy tu pun ske tgk citer frozen acaner?

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...