Dari novel ke drama ~ Kerana Terpaksa Aku Relakan

sekarang kan dah trend...
adaptasi novel ke drama
and...yg terbaru....
cita nie..Kerana Terpaksa Aku Relakan...
novel nie best..pelakon pun nampak best
so..kena la layan..

setiap isnin - khamis, 7 malam

as usual..kau time2 mcm tu..memang kena rekod la..
and....dah malam sikit baru leh layan
emm...
Mummy Ayu pernah buat review novel nie
kalau nak baca..leh jengah sini
:-)

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. selalu tak dpt tengok drama melayu sebab time nya tengah bz...

    ReplyDelete
  2. tu la bila tgk cite ni smlm kat tv teringgat mummy ayu ada buat review buku citer dia sebelum ni. Mmg penah cari buku ni kat kedai masa tu tapi x jumpa.,,baru jap tadi order online hahaha

    ReplyDelete
  3. suka tgok izreen... pasai semalam.. kesiannya shaiful kena kahwin dgn org lain.. hmmm

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...