Shoplinks.Asia

Thursday, May 22, 2014

Dari novel ke drama ~ Kerana Terpaksa Aku Relakan

sekarang kan dah trend...
adaptasi novel ke drama
and...yg terbaru....
cita nie..Kerana Terpaksa Aku Relakan...
novel nie best..pelakon pun nampak best
so..kena la layan..

setiap isnin - khamis, 7 malam

as usual..kau time2 mcm tu..memang kena rekod la..
and....dah malam sikit baru leh layan
emm...
Mummy Ayu pernah buat review novel nie
kalau nak baca..leh jengah sini
:-)

3 comments:

msredcheesecake said...

selalu tak dpt tengok drama melayu sebab time nya tengah bz...

Diana AR said...

tu la bila tgk cite ni smlm kat tv teringgat mummy ayu ada buat review buku citer dia sebelum ni. Mmg penah cari buku ni kat kedai masa tu tapi x jumpa.,,baru jap tadi order online hahaha

Izzati Amira said...

suka tgok izreen... pasai semalam.. kesiannya shaiful kena kahwin dgn org lain.. hmmm

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno