Shoplinks.Asia

Wednesday, October 19, 2016

Sukan Tahunan.... sekolah Ian & Iris ~ weekend lepas

sabtu lepas....
ada sukan sekolah Ian & Iris
so..harus lah Mummy Ayu menhadirkan diri
dua2 pun ada masuk acara
so...pagi2 sabtu tu..Mummy Ayu dah dok kat tepi padang

mula2..as usual acara perbarisan..
semua rumah sukan..
and..sama mcm tahun lepas, Ian join jugak perbarisan ni
tu la Mummy Ayu sampai awal tu
Ian rumah kuning..
tu dia
tahun lepas.....Ian depan sekali
tahun nie plak..Ian kat belakang sekali
tu yg ada anak panah tu
but dia suka jugak

tu dia semua rumah..
Ian rumah kuning
Iris plak rumah merah

Ian..busy ngan cikgu rumah sukan dia
aik..dekat nak sama tinggi dah ngan cikgu hero Mummy ni

yg Iris plak..duk jer kat tepi padang ngan kengkawan dia

jenuh gak Mummy Ayu tunggu ..
bila acara diaorang nie..
dah dekat tengahari .. baru la Iris nya acara
dia masuk 2 acara....4 x 50 meter..utk darjah 1 & darjah 2
nie kes tak cukup orang lah ni
tu dia...princess bam bam Mummy
dah ready dah kat lane dia
risau gak..sbb dia jarang2 masuk lari2 ni
dah la baru makan nasi lemak + karipap
tapi..boleh tahan gak tu..
dapat no 1 .. utk dua2 tu
cayalah!!!

Abang Ian..memang minat bab lari2 ni
dia dok tunggu jer..
Ian masuk 4 x 100 meter
tapi kali ni..Ian dapat naib johan jer
and..dia masuk 1 acara ni jer..

lepas settle jer acara
diaorang terus buat penyampaian hadiah..

Iris dua kali lah naik podium
tu dia...bam bam Mummy Ayu

and...sekali lagi....
congrats sayang!!
suka dia..
dapat dua gold medal

and Ian...
okay lah tu...dapat naib johan
last year..dah banyak dpt medal dah
tahun ni..dapat 1 jer..
congrats sayang!!!

nie Ian ngan kawan dia..classmate ni
tapi lagi tinggi dari Ian
dah abis tu...ingat boleh balik
Ian nak stay jugak
sbb ending tu..ada sekali lagi perbarisan
utk penutup
tapi tengoklah..
berapa kerat jer yg tinggal..ramai yg dah balik
perbarisan..rumah kuning menang
keseluruhan..rumah merah menang
fair and square..dua2 pun menang

yeah!!
abis semua2...dalam kul 1 lebih
jenuh la kena tunggu

tq Tok Umi & Tok Abah..dtg sukan Ian & Iris
muka masing2...
dah keletihan..

3 of us..
pic ni lagi lah..
tgk Iris.. dah penat2 kena amik gambar plak
sabar jer la 
he he he..

penat tapi..seronok!!!

1 comment:

mama tisya said...

tahniah iris & ian..bdk2 bila dpt medal puas nmpk muka diorang kn

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno