Balik kembali bertugas

Jumaat lepas....
Mummy Ayu ngan anak2.ditemani oleh Dido (adik Mummy Ayu)
kami balik ke sini...
demi tugas, demi tanggungjawab...

8 bag penuh
No automatic alt text available.
sorang leh bawak 2 bag
cukup2..8 bag
tu pun..
rasa kosong
rasa mcm ada yg tak lengkap
rasa ada yg tertinggal...
Allahuakbar
masa take off tu
mengalir air mata Mummy Ayu
tengok bumi Malaysia

kali ni balik...Mummy Ayu dah tak sama dengan Mummy Ayu yg dulu
Mummy Ayu dah jadi ibu tunggal
anak-anak dah jadi anak yatim
Mummy Ayu dalam iddah
kena jaga adab dan batas2
Mi dah takde Di
Image may contain: aeroplane
mampukah aku?
kuatkah aku?
bolehkah aku...hadapi & tempuhi semua ni?

in sya Allah
boleh tak boleh .. kena boleh!
kuat tak kuat .. kena kuat!!
have to....
plus
"Allah tak uji hambaNya melainkan Dia tahu hambaNya itu mampu menghadapinya"

masa landing.....mengalir lagi air mata Mummy Ayu
Image may contain: outdoor
hujan menyambut kami
cuaca seolah turut sama faham....perasaan & kesedihan kami

Di...doakan Mi kuat kat sini yer

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. Sebak baca entry kali ni..
    Semoga tabah ya ayu..

    ReplyDelete
  2. Stay strong MummyAyu.
    Allah tahu MA mampu lalui..

    ReplyDelete
  3. Menangislah jika itu boleh buat sis lega... Saya ingat pesanan bos saya, arwah masih hidup dalam diri anak2 tu.. Tabah ye sis..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...