"Kesayangan kita biar Allah yang jaga"

assalamualaikum...
menulis bagi Mummy Ayu untuk luahkan perasaan
share apa yg kita rasa....

dulu Mummy Ayu akan guna quotes ni..
bila ada antara kita yg kehilangan insan tersayang
tak sangka pula...Mummy Ayu pula yg guna quotes ini..utk diri sendiri. . secepat ini
Di....
Allah sayang didi.. 
Dia jemput didi...
dlm cara yg paling mudah
dalam lenamu
Dia jemput didi..
pada hari yg sgt baik...Jumaat
penghulu segala hari
Dia jemput didi...
saat didi di sebelah mimi
cuba mimi yg tidak sedar
Mi redha..cuma mi sedih sgt
sbb di pergi mcm tu jer
sedih sangat sangat
sbb 
mi tak sedia kehilangan didi
mi takut mi tak kuat tanpa didi
mi mcm tak percaya...betul ker di dah takde?
mi kejut didi byk kali
sbb di pesan...kejut di keja esok pagi
mi kejut byk kali...di tak bangun
Allahuakbar....hanya Allah yg faham
mcm mana mi rasa pagi tu
apa pun mi redha
mi kena kuat & mi akan cuba kuat
demi anak2 kita... Ian & Iris
tanda cinta kita

Al Fatihah buat kesayangan ku...
damai lah didi di sana bersama Pencipta

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. https://messarah.blogspot.my/2017/07/baru-sem-1.html

    ReplyDelete
  2. Innalillahiwainnailaihirojiun... semoga arwah suami mummy Ayu ditempatkan bersama golongan beriman.

    Takziah Mrs. A ucapkan. Berat sungguh dugaan mummy Ayu, semoga tabah dan sabar pasti ada hikmah disebaliknya.

    ReplyDelete
  3. salam takziah
    be strong ok
    mati itu pasti..kita semua pun akan ke alam sana..cuma masa yang berbeza
    #hugs

    ReplyDelete
  4. Salam Takziah... Sabar banyak2.. Sangat memahami sebab dah melalui benda yang sama. Kita kena kuat demi anak2 kita. Semoga arwah tenang di sana.. Amin.

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...