15 Ramadhan

assalamualaikum
salam khamis
salam ramadhan
good morning
:-)
alhamdulillah..
hari ni dah 15 Ramadhan
dah 15 hari jugak la..kita berpuasa
so far....penuh lagi
kecuali Iris
he he..dah tuang 1 hari..Isnin lepas
he he..budak tak puasa kena duduk depan, masa berbuka

balik sekolah..kul 2 mcm tu..
call Mummy Ayu kat opis..kata tak larat sgt dah
try gak tahan2..sbb bukan ada apa nak makan pun, kalau buka
dia kata....nak makan keropok ayam dia
alahai...tak berbaloi sungguh

dok call...4, 5 kali..
last2 tak larat nak tahan dah
dia buka jugak
Mummy Ayu balik 3 lebih tu
suruh dia makan betul2..
so..time buka..dok depan
makan nasi tu baru sama2...

tu la alkisahnya..
nie pun ..dah bodek2..
tak nak puasa masa naik flight balik raya nanti
alasan..nanti sakit telinga, nak minum air
emmm....dipertimbangkan

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. oh dah bagi alasan siap2 yer Iris hehe

    ReplyDelete

  2. شركة التميز المثالي للخدمات المنزلية وتنظيف المنازل والشقق والفلل بالدمام والخبر والقطيف والجبيل
    قسم خاص لتسليك المجاري بالضغط ومكافحة الحشرات وتنظيف للمجالس والسجاد والموكيت وتنظيف الخزانات
    نقدم افضل الخدمات المنزلية بالمنطق الشرقية 0551844053

    شركة تسليك مجاري بالدمام
    شركة تنظيف منازل بالدمام
    شركة مكافحة حشرات بالدمام
    شركة تنظيف منازل بالجبيل
    شركة مكافحة حشرات بالجبيل
    شركة تنظيف سجاد بالجبيل
    شركة تسليك مجاري بالخبر
    شركة تنظيف منازل بالخبر
    شركة تركيب وصيانة الكهرباء بالدمام والخبر
    شركة المثالية للتنظيف بالجبيل

    ReplyDelete
  3. hihihi..teringat zaman kecil dlu...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...