5 ekor minion's

tadi blogwalking ke blog Syazni
baru teringat nak update jugak
pic amik dah
baru ada 5 ekor minion
hasil dr happy meal Mc'Donald

ada banyak lagi ni
tapi cukup la kot 5 ketul tu
tapi x tau la
mana tau..terjebak lagi nanti ke
he he he

Iris tak nak makan happy meals
sbb ayam kecik katanya
and dia x suka sgt burger
Ian plak..memang x cukup la burger happy meals tu
sudah nya Mummy nya la yg kena makan happy meals tu
sbb nak kan toys punya pasal

ha ha ha...
Mummy Ayu ok je
sbb since dr bujang dulu
memang suka kumpul toys happy meals ni
and..ok je makan burger happy meals tu
:-)

 

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. wahhhh ada jugak yang gru! alamak ni rasa nak order lagi ni hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha comelnya! Tak pernah la pulak rajin nak mengumpul ni sebab makan sekali sekala je

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...