Lebih tenang

semalam dah tgk meja Mummy Ayu yg bersepah2 kan
pagi ni Mummy Ayu belanja pic meja Mummy Ayu yg eeemmm...
tenang sikit la dr meja semalam tu
meja komputer Mummy Ayu
meja ni more calm la dr meja sebelah tu
Mummy Ayu ada dua meja kat opis and susunan dlm bentul L
so just pusing2 je la bila keja tu
working table memang selalu penuh mcm tu la
but computer table...lebih tenang sikit la
plus mana muat nak letak fail sbb dah penuh ngan pc, printer bagai kan

and there is my coffee... 💓
tenang sikit dpt coffee pagi2 ... 
sambil layan blog jab....
alhamdulillah
 

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

10 comments:

  1. Cantik dan kemas meja MA. Dulu masa kerja, atas meja saya cuma ada laptop (charger laptop saya sorok dalam kotak, kalendar dan satu photo frame gambar family. Saya jenis yang tak pandai hias work station, jadi kalau letak barang atas meja nampak tak kena so saya simpan je la semua supaya meja kosong 😅.

    ReplyDelete
  2. aku pagi tadi buat black coffee gedik siap pakai whisker lagi..berfoamy2 gitu

    ReplyDelete
  3. Selamat berkerja Mummy Ayu 🥰 Bestnya tengok vibes wanita berkerjaya mcm ni

    ReplyDelete
  4. Salam Jumat MA..saat ini sayapun lagi ngopi 😀

    ReplyDelete
  5. Kopi di waktu pagi memang ohsem.. Hye mummy ayu..

    ReplyDelete
  6. Saya pun tak bisa kalau meja kerja berantakan, atau banyak barang. Tangan rasa gatal nak beres2 😄. Tapi sebelum itu, segelas kopi selalu membantu untuk bikin mood ceria kan 😁

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...