Pukul 3 pagi

Gambar nie diambil last week hari Rabu
nak masukkan, tapi asyik lupa
so masukkan harie nie...
dia ngamuk..lawan mata tak mau tido
dari pukul 2 lebih sampai kul 3lebih gak..
Mummy dia dah tension dah...
last-last biar dia tergolek-golek kat sebelah
main ngan bantal la, kacau Daddy dia la
akhirnya tido gak..dah penat la kot.
Mummy dia lagie la penant coz tak cukup tido..
Tu antara petua yang boleh membuat kan kita kurus...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. hahaaaa... bagus iris.. selalu2 wat g2 biorr mummy cpat kurus yer.. wakakakaaaa

    ReplyDelete
  2. aRe uDear ~ jangan nak ngada ngada ye Iris. Untie ayu nie nak kena geget nie...

    ReplyDelete
  3. wah..!!petua kurus ni mujarab tak?
    tp penat la kan..huhhuhhuhu

    ReplyDelete
  4. mummy roshie ~ petua nie mujarab bagi i, tapi memang memenatkan..tu yang kenkadang rasa nak cuti jer..he he he

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...