Happy birthday from us to...?

Entry pasal birthday lagie
tapi kali nie bukan sebarangan punya birthday
but...
it's my hubby aka Daddy punya birthday..
esok 4 Jul
(sama ngan independent day of AS)
so kat sini nak wish kat Didi
(walaupun Didi jarang sangat baca Mimi punya blog)
Didi..
Happy Birthday to you..
semoga Didi panjang umur,
murah rezeki, sihat & happy selalu
(sama je macam yang lain punya wish?)
yang nie lain sikit
(tapi bukan buat sendiri la...but I mean it)
"A good man is hard to find"
-a timeworn phrase, but true -
That's why I feel so fortunate
the man I found was you,
For you have all the qualities
that set a man apart,
Qualities that I've admired
since I gave you my heart -
Honesty and kindnessand generosity -
The way you go beyond mere words
to show your love for me...
The days you make me grateful
with your friendship and your laughter,
The nights you make me sure
I've found my "happily-ever-after..."
I must have made a wish one night
on heaven's luckiest star
to find the perfect man for me
because that's what you are...
Happy Birthday my dear Didi
I love you so much...
yesterday, today, tomorrow and forever!!!!

yang nie from Ian & Iris
Happy Birthday Daddy..
we love you so much!!!
muah..muah..muah..!


ini dia birthday boy....ops birthday man...
so..ecok nak celebrate macam mana?
last year tempah kek kat netty
but tahun nie netty cuti mabuk
(sian dia dah sebulan cuti,
nie pun tambah lagi cuti..
nanti cita next entry)

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. walllaaaa.... so touching.. happy besday to ian & iris daddy.. semoga kekal bahagia dan dimurah kan rezeki serta kesihatan yg baik hendaknya..

    ReplyDelete
  2. Erm..Loving couple..

    Semoga dipanjang jodoh ke akhirnya..

    ReplyDelete
  3. busyuksayang ~ emm...sweet ker?

    CuTeMiUt78 ~ amin!

    jOjet ~ mesti la loving...ma acih!

    ReplyDelete
  4. epi besday to mummy ayu's sweetheart..smoga pnjg umur n dicurahkn rzki yg halal...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...