Jawab tag

salam Rabu...
pagi pagi...jawab tag dr Siti dr Mummyar.blogspot
lama dah tak jawab tag tag nie
yg tahun lepas punya hutang tag...kira burn la yer
tahu nie dah dapat 3..nie buat 1 tinggal lagi 2
1.Anda makan gaji?
yes...
2. Bila biasanya anda dapat gaji?
biasaya 25 hb ..kenkadang ada gak awal...
3. Pernah dapat gaji lambat?
tak pernah rasanya..
4. Perkara pertama yang anda buat selepas dapat gaji?
emmm....beli apa yg nak dibeli..
selalunya brg sendiri..
toys or baju untuk anak anak..
bayar kutu
5. Adakah anda happy dengan gaji yg anda dapat?
alhamdulillah..syukur...
6. Apa yang anda buat dengan gaji pertama anda sewaktu anda mula mula bekerja dulu?
emmm..lupa dah la...but ada 1 pillow warna biru..
still ada my make up table..yg tu Ayu beli guna 1st gaji..tu je yg ingat
7. Berapa selalunya anda simpan dari gaji anda?
he he he..tak tetap, kenkadang tak simpan...
8. Apakah barang berharga yang anda dapat beli hasil duti gaji anda?
eeemmm.....1 st dulu hp, pas tu mcm mcm...
9. Berapa kah gaji impian anda?
emmm..susah soalan nie..dalam RM 3500...cukup tak? he he he
10. Tagkan lima orang yang anda rasakan dah dapat gaji
Mama Aqish,Firahadifa,Suziey,Rina(CuteMiut78) & Mama Tisya
sekian..terima kasih..

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. Waaa..stil, ingat yer beli masa first gaji..siti dah lupa dah..huhu

    ReplyDelete
  2. Anje..he he he...

    Siti ~ tu satu menda je yg still ingat

    ReplyDelete
  3. wah ada tag utk kita..lama dh tk wt tag ni..heheheh

    ReplyDelete
  4. mekacih2...jwpn yg bernas...hikhik....tq2..cuma,link nama siti tu yg i rasa cam tersilap ckit...hehe...

    ReplyDelete
  5. erkkkk adeiii...tag ek..emm pendek..insyaAllah kalu sempat kita buat ok:)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...