Shoplinks.Asia

Wednesday, June 10, 2015

Kenduri doa selamat & tahlil

alhamdulillah..
ahad lepas...ada kenduri doa selamat & tahlil sikit..kat rumah Ibu & Ayah..
memang Ibu & Ayah dah niat..nak buat kenduri sikit..
sebelum ramadhan
..tercapai la sudah niat tu..
yassin....

antara menu..di dessert section

drinks..

saja suka2..mineral water

and...sedikit buah tangan...

antara tetamu yg hadir...
majoriti pun..kawan2 ayah
terima kasih sbb dtg..pakcik2...
:-)

and...menu of the day.. 
"nasi ambeng"
Ayah punya idea...
buat kelainan 
satu dulang..share 4 orang
tapi....kami sediakan pinggan juga..mana la tau kan

nie...konon2...model nasi ambeng
he he he..

memang majoriti tetamu rasa lain
sbb hidang dlm dulang kan
but..alhamdulillam..semua pun ok...
semua makan sedulang hari tu..
tak ramai sgt pun
nie..kat bahagian luar
bismillah yer pakcik2..

nie plak..kawan2 Ibu..
diaorang pun excited ...makan nasi ambeng
:-)

nie arwah adik Mummy Ayu..
kalau dia ada..kami 9 beradik
:-(

Mohd Rizal Bin Alwi
dia meninggal masa umur dia..3 tahun
time tu..Mummy Ayu baru darjah 1
dah 29 tahun dah dia meninggalkan kami

Al Fatihah...
damailah kamu bersama Nya

1 comment:

Sidratul Muntaha said...

kalau kat banting dgn sabak / tanjugn karang
memang nasi ambeng pun dalam dulang
tapi portion cukup2 tuk 7 orang. selalunya tahlil malam
diaorg terus bgi plastic siap2 n tetamu bahagikan
last dulu buat time tahlil arwah mbah wedok kat banting

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno