Shoplinks.Asia

Friday, June 5, 2015

Atopiclair™ Product Giveaway ~ Mummy Ayu

minggu ni Mummy Ayu nak organize 1 giveaway
anjuran dr Atopiclair

Eczema adalah salah satu penyakit kulit yg menyebabkan 
kulit menjadi kemerahan, kering, bersisik dan sangat gatal.
Berjuta orang menderita akibat eczema diseluruh dunia. 
Ianya menjadi kebiasaan terutamanya di kalangan masyarakat bandar. 
Dan paling teruk ialah apabila eczema turut dihidapi oleh kanak-kanak - dianggarkan
satu daripada setiap lima (1:5) orang kanak-kanan mengalami eczema.

Eczema boleh terjadi akibat interaksi antara faktor-faktor genetik dan persekitaran. 
Eczema biasanya terjadi ke atas mereka yang mengalami asma dan/ alergi hidung (allergic rhinitis) atau mereka yang mempunyai ahli keluarga yang mendapat penyakit tersebut. 

itu..sikit sebanyak mengenai eczema
Mummy Ayu pun tak tau sgt sbb..Ian & Iris takde eczema.. alhamdulillah
so...kali nie..Mummy Ayu berpeluang & diberi peluang..
utk share produk dr Atopiclair ni...

Atopiclair adalah satu rawatan bebas steroid unik, yang telah terbukti secara klinikal,
ideal untuk merawat pesakit eczema semasa fasa radang eczema dan juga fasa penyembuhan.
Ianya bebas daripada steroid, wangian dan paraben, adalah selamat 
dan sesuai untuk bayi dan kanak-kanak.
Atopiclair melegakan kegatalan, pedih dan sakit yang diakibatkan oleh penyakit kulit.

so.....sapa2 yg berminat..
leh join giveaway Mummy Ayu ni

digalakkan kepada parents yg ada anak2 yg mengalami masalah eczema 
so...dapat lotion/ krim ni..leh try cuba...
senang jer..nak join
just tinggalkan nama..kat komen entry ni
itu jer..

Mummy Ayu akan pilih pemenang guna random.org ...

seorang pemenang akan menerima produk dr Atopiclair
 1 pc Atopiclair™ Lotion  (120ml)
dan
3pcs Atopiclair™ Non-Steroidal Cream (40ml/pc)

satu syarat tambahan dr penganjur..
pemenang yg terpilih..diminta buat satu testimoni berkaitan produk Atopiclair ni
plus....sekeping gambar...ibu and anak yg mengalami masalah eczema

senang jer..guna lotion/ krim tu...
and..cerita perbezaan/ perubahan ..lepas guna krim/ lotion tu
itu jer..

so...jom join ...
tarikh tutup giveway ni.... 5 . 6. 2015.. pukul 2.00 petang

:-)

8 comments:

nor nazliana said...

nornazliana ab razak
adna2029@gmail.com
nak try tgk la anak bujang selalu mengalami kegatalan..

Ayu Zan said...

nak try.
kemerahan sampai cam luka anak 4 bulan. tp kat area pelipat bawah lutut shja. xsure itu eczema or not.

Ayu Zan said...

Noridayu Binti Mohd Zan
ayuzan@hotmail.com

Sya Nia said...

Nor Syamsiah binti Sabran
Nsya212@gmail.com

TQSM...sis.

Sidratul Muntaha said...

Salam ayu
aku join ye..
Ida Rahayu Yahya
iceboxrivet@gmail.com

izzeyda said...

suhaida binti che yop
chesue1006@gmail.com

nak cuba jugak, sebabnya selalu kalau salah makan, suka gatal2 kat jari tangan.. selalu letak krim gatal atau makan ubat alergik..

Azizah Abdullah said...

azizah abdullah
mieza3232@gmail.com

tkasih.. nak cuma dkt anak syurga saya..

Azura Aziz said...

Alycia nak join..

Azura Aziz (deqya2000@yahoo.com)...

tq ayu ;)

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno