Shoplinks.Asia

Friday, July 31, 2015

Pindah office lagi

nie la hal yg membuatkan Mummy Ayu pening, bad mood,
cedih, berserabut....dan lain lain lagi..lately ni
berkemungkinan besar..bukan mungkin lagi..pasti
Mummy Ayu kena pindah opis lagi
:-(
cuma...yg tak pasti...ke mana?
A. dengan boss
B. bukan dengan bos
emmmm

sebab Mummy Ayu kena pindah..
boss Mummy Ayu kena pindah
so..PA pun kena la pindah

tetapi....
ada tetapi tu..
tak tau lagi nak pindah ke mana
A. ikut boss...ke opis baru
B. tak ikut boss ... 
but pindah tempat baru jugak

boss memang ada offer, ajak ikut dia
but..atas sebab2 tertentu..
Mummy Ayu jadi berbelah bagi, jadi confius, jadi serba salah..
nak ikut ke tak ikut?

emmmmm....
masih dpt pertimbangan lagi
but...yg pasti..memang kena pindah opis

apa pun.....
Mummy Ayu cedih
sbb dah seronok kat opis ni..
baru 1 tahun lebih jer...
since bulan feb tahun lepas..
almost 1 tahun 1/2..kat opis sekarang ni
kenal ramai kawan
semuanya pun baik2...
pegawai2 pun..semua best2..
siap jadi geng lagi
nie..nak kena pindah opis..
kena buat kawan baru
kena belajar benda baru
tak tahu lagi..suasana macam mana
emm....cedih!!
kalau boleh....memang tak nak pindah
cedih tau!!

dateline....17.8.15

1 comment:

yang baik said...

mana-mana yang terbaik aje Ayu.
Pasti ada hikmahnya.
Sabar yer.

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno