Happy birthday Dido!!

this is one of the reason..
semua pun gather2...weekend lepas..

sambut birthday one of our family member's
birthday adik lelaki Mummy Ayu..yg no 4..
Dido
but atas kek...salah tulis plak..
sowie la yer
:-p

Happy 27th birthday !!!
semoga panjang umur. murah rezeki,
sihat & happy selalu
berjaya dalam apa yg diusahakan...di dunia & diakhirat..
amin!!
opss....1 lagi..
soalan panas.....bila lagi?
he he he..

30 ogos
so....ahad malam tu..
kami goreng mee....goreng nugget..
potong kek...

yg busy..budak 4 orang tu
see....

semua pun nak kasi hadiah..
on behaft...kami..

harap suka la..hadiah simple2 dr kami..

# 1st time Mummy Ayu try buat choc bouquet tu..ok kan?

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

1 comments:

  1. ok aje. nice...

    pakcik dikelilingi anak2 buah la tu.
    best la meriah !

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...