Shoplinks.Asia

Wednesday, January 27, 2016

Icescape Ice Rink, IOI City Mall Putrajaya

hah...
nie la sbb kami ke IOI City Mal... ahad lepas
sbb Tok Wan & Mak Tok ..... nak bawak Ian & Iris
yeah!!
suka la budak dua orang tu
nie kali pertama Ian & Iris main ice skating..
Tok  Wan & Mak Tok ajak Mia & Qays sekali...
sbb diaorang dah pernah 2,3 kali gak dtg sini
plus..boleh la main sama..meriah lagi..

kami sampai dalma kul 11 lebih
orang pun tak ramai sangat..

beli tiket dulu..

sekali masuk..RM 35
takde ikut jam pun..leh main sampai tutup nanti pun..boleh
and..utk visitor/ guardian..mcm Mummy Ayu..kena RM 5 jer..
sbb tak main..just temankan dlm kawasan tu..
wajib pakai stokin & gloves..
kalau tak bawa... boleh jer beli kat sini
Mummy Ayu.dah siap2 beli kat daiso...the day before tu
dulu beli masa nak gie Cameron Highland..ntah mana tah..diaorang buat main
kali nie..dah pesan dah..jgn kasi hilang..sbb nanti leh dtg sini main lagi..

rules & regulations.....

and......jom skating!!!
ops..penguin..
lupa plak
penguin tu kena sewa...1 jam RM 30
penguin ni...utk yg tak biasa & tak tau main
mcm Iris...dia punya la takut
masa mula2 tu..nak jalan kat luar tu pun..punya la adventure dgn kasut skating tu
Ian....ok jer..tak pakai penguin pun...
so..Tok Wan sewa kan sekor penguin ni..utk Iris

emm...sekor yer..
tunggu next entry yer..Mummy Ayu cita lagi
and..more and more and more pic...

nak buat keja jab...

1 comment:

Teena Tna said...

Kawan saya selalu main ice skating kat sini. Saya belum pernah lagi. Takut pun ada gak. Nanti asyik jatuh jer.

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno