Overthinking... not good

assalamualaikum
salam rabu
good morning semua

pagi ni serabut sikit otak
penin sbb mcm2 nak kena fikir
but..fikir2 balik
wat pe nak fikir lebih
wat serabut je

fikir takat yg berpada-pada je la
kan???

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. Morning... betul tu takyah nak fikir sangat, berpada-pada sudah.

    ReplyDelete
  2. salam singgah. rileks2, tenangkan fikiran. inshaAllah pasti akan ada jalan penyelesaiannya ^_^

    ReplyDelete
  3. Setuju... Kena be at the present moment... yg akan datang.. jgn kita gusarkan sangat ..sebab esok belum pasti sama ada kita hidup atau mati

    ReplyDelete
  4. betul..kadang-kadang BP naik sbb overthinking ni lah.
    pernah aku punya BP tinggi sebab overthink psal kerja. dalam tidur pun terpikir2. stress jadinya

    ReplyDelete
  5. overthinking ni boleh bawa kita kepada depression .. tenangkan fikiran sis. inshaAllah takde pape :)

    ReplyDelete
  6. betul..banyak pikir pun boleh mendatangkan stress juga.

    ReplyDelete
  7. betul tu mymmy.. Fikir mana yang boleh je.. Jangan stress.. stress..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...