Blogger - We Care - Adik Ammar

(sticky mode..ne entry please scroll down..tq!)
tengah blog walking terbaca plak pasal blogger we care adik ammar nie
so...jom kita renung kan
& jom ramai ramai kita hulurkan bantuan bagi adik ammar
tak banyak, sikit dapat gak meringankan beban adik ammar & family...
bayangkan adik ammar yg comel nie
dah menanggung ujian yg hebat
kita yg dewasa kita pun kalu sakit sikit je dah tak tertahan
apa lagi bagi kanak kanak sekecil adik ammar nie
Ammar Danish, umur 2 tahun, menghidap penyakit PDA
(Patent Ductus Arteriosus ) sejak lahir
dia akan menjalani pembedahan pada 22 Feb 2010 nie
so..jom bantu apa yang kita mampu..
untuk sumbangan bolehla menyumpang ke
Azmaniza Mohamad Kamal – 514093114912 (Maybank)
semua bantuan didahului dengan ucapan jutaan terima kasih...
and kepada ibu adik Ammar..AZ...
semoga tabah & sabar menempuhi dugaan Tuhan nie
to adik Ammar..be strong sayang
untie harap Ammar cepat sihat ye...
(tak tau nak tulis apa lagi..
mata dah ebrair nie..
nak hujan..)
to know more detail go to here
ok....tq!
bila tengok pic nie
Mummy Ayu dah hujan....
tak leh tgk baby sakit sakit cam nie
sedih sangat.....
Az...be strong yer for Ammar!!
kami semua doakan Ammar cepat sembuh!!!
Amin....!

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

8 comments:

  1. aku tak leh tgk gambo bdk kecik masuk wad....(yg sakit jer) aku nangis nanti...lebeh2 baby aku dok jauh...uwaaaaauwaaaaaaaaaaa sedey siottttttttttt

    ReplyDelete
  2. salam dear ... terima kasih krn sudi wat entry utk ammar n for ur support too .. saya doakan moga sentiasa bahagia, dilindungi serta dirahmati Allah ...Amin!

    ReplyDelete
  3. notti netti ~ samala..aku pun..sabar ek, nanti jumaat jumpa irfan key!!

    Asz ~ no problem dear..amin!!

    ReplyDelete
  4. sedihkan,tengok bby ammar ni.aku paling sedih kalo tgok bby sakit.i blive he is in a expert hand..

    ReplyDelete
  5. setiap kali bc entry dr mummy amar, mesti bergenang air mt sy..klu lah sy kat tmpt mummy amar..tak tau lah..sy tak sekuat dia..

    smga bby ammar cpt sembuhh!!

    ReplyDelete
  6. sedih tul bile tgk baby sebesar ni dah berat dugaannya..Allah maha mengetahui akan setiap yg berlaku..semoga baby ammar kembali sihat seperti anak2 lain & smoga family ammar tabah menghadapi dugaan ni..

    ReplyDelete
  7. sedih tgk keadaan dia.... harap baby ammar kembali sihat.. insyallah.. to family dia.. harap tabah menghadapi dugaan ini

    ReplyDelete
  8. mommy yen ~ sama la kita, kalu boleh..tukar tempat kan..

    Farra Dhelina ~ ye la Farra, kalu kita tak tempat dia, kuat kah kita?

    hamin ~ tul tu..amin!!

    CuTeMiuT78 ~ ah ah..semoga baby ammar cepat sihat!!!harap semuanya berjalan ngan lancar..amin!

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...