Ian Birthday Bash Part 1

hai guys..
selamat hari Isnin
kembalik kerja...
as u all know
i'm having my hero birthday part last saturday
penats sesangat...
but abit cedih
coz ingat leh jumpa geng bloggers
but tak de yg dapat hadir
on that day baru teringat
Mummy Ayu terlupa something
that was very important
that is..map to my house &
my phone no (in case kalu tersesat ker)
terlupa sesangat...
sowie kenkawan!!!
upset Mummy Ayu
apa pun past is past
harap tak berlaku lagi in future..
so..semuanya berjalan ngan lancar
alhamdulillah!!!
so..meh kita layan pic on that day
this is a night before tu..
busy tiup belon..gantung belon
jumaat tu Mummy Ayu half day
balik tengahari tu
gie shopping barang basah
than kemas umah sikit..
petang baru amik Ian & Iris
Ian pun busy pam belon..tiup belon...
yang nie plak pagi before party
Abang Ian ikut Tok Umi & Anyah gie carefour
so..just Iris
a bit deco simple yang Mummy Ayu buat

kek..foods on that day..
konon konon nak buat buffet for kids..tu yg ada meja kecik tu
foods untuk dewasa...lupa nak snap
he he he
Menu on that day
!
!
!
Mee Hoon Goreng ~ my MIL
Spagetti goreng ~ my Chef (Daddy)
Ayam Goreng ~ my chef (Daddy)
Nugget, mini sausage, fries, samosa ~ my chef (Daddy)
pudding castard ~ my Ibu
potong buah, air ~ Mummy Ayu
birthday kek & muffin ~ order ngan kawan Daddy
deco, arrangement ~ Mummy Ayu
pic ~ Mummy Ayu
(he he he ..
yg senang senang je Mummy Ayu buat)
pendek kata hari tu Daddy is Chef Of The Day la...
this is us..before the party start...
pas dah mula tu...
tak dan nak posing posing sangat
plus Iris bila ramai orang dia mula la
dah la dua dua tak tido langsung petang tu
Iris je tido pagi tu until 1 lebih
---
to be continued....

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. wah memamng happening sayangnyer kiter tak leh join....tak sabo nak tunggu entry berikutnyer...

    ReplyDelete
  2. waaa msti meriah ni..bestnye...la xde peta n no hp..adeii..camne bole lupe..xpela..kita manusia..xlepas dr lupe..:) sorry xdpt attend ye..

    ReplyDelete
  3. Mama Aqish ~ nanti jumpa kat gathering yer..

    suziey ~ tu la pasal..lupa plak bab tu...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...