Bintang filim...boss ku..???

tika & saat ini
chewah...
my boss sedang dishooting
ikut ati nak je gie snap sekeping dua
sesi shooting tu
tapi takut kena tempik plak
so..better jgn
tapi bukan untuk filem or drama or sinetron
tapi untuk dokumentari
emmm..diaorg tak ak interview PA dia ke?
leh gak Mummy Ayu glamour masuk tv...
he he he...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. ayu..kalau idak ko leh joint sekaki nie..jd ler kalau sbagai tukang buat air ke kan!hihihi

    ReplyDelete
  2. apa kata mummy tanya sendiri kt dorang "Uols x nak i'view I ker?" (buat gaya manja2 sikit :D)

    ReplyDelete
  3. lenkali ko buat la masuk bilik bos ko buat air ke ape ke..dpt gk enterprame..keekke:D

    jumaat ni nk g mane? aku ok jek

    ReplyDelete
  4. amu glamer jugak yeeee..alaaaa..betul kate kak suziey..buat2 laaaa hantar air keee

    ReplyDelete
  5. ena pun nak tumpang sekaki hehehhehee

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...