Shoplinks.Asia

Thursday, August 21, 2014

Apa itu Dugrostar?

okay..nak cita pasal Dugrostar

kan....hari selasa lepas Mummy Ayu gie event Dugrostar
so....jom Mummy Ayu nak explain..apa itu dugrostar?
(entry gie event tu...entry lain yer)



Dugrostar
Dugrostar adalah pertandingan/program anjuran Dugro bertujuan untuk mencungkil bakat dan potensi diri mereka sepenuhnya dan mempamerkan bakat mereka kepada seluruh negara! 

setiap kanak-kanak berpeluang menjadi bintang!

Cara2 nak join Dugrostar nie..senang jer
ada 3 cara...
1. cara pertama & cara yang paling senang...
gie kat webside http://www.dugro.com.my/dugrostar or klik kat sini
daftar and..leh mula downloadkan video rakaman aksi anak2 anda
(sama ada menyanyi, menari atau pun bermain alat muzik)
durasi video itu..dalam lingkuan 2 minit
persembahan boleh dilakukan secara individu atau pun berkumpulan tidak lebih dari 6 orang

2. cara kedua...
mengunjungi siri jelajah terpilih di seluruh negara 
di mana rakaman langsung boleh dibuat di Gerai Rakaman Dugrostar.
siri jelajah Dugrostar nie akan berlangung di banyak pusat membeli belah....diseluruh Malaysia
bermula Ogos ni hingga la ke Oktober nanti
nak tau jadual siri jelajah nie...boleh jengah kat sini
dan..

3. cara yang ketiga..
melalui borang pendaftaran yang telah lengkap diisi bersama rakaman persembahan anak mereka dan menghantarkannya ke alamat yang dinyatakan pada borang pendaftaran.  
borang penyertaan boleh didapti di pusat membeli belah/ pasaraya yuang berdekatan.

Terdapat 2 kategori untuk pencarian Dugrostar ni:-
3 tahun hingga 6 tahun 
dan
6 tahun hingga 10 tahun

yang bestnya...
penyertaan dalam Dugrostar adalah percuma!!
tak perlu beli apa2..untuk join
dan tak perlu bukt pembelian!!
malah..dapat hadiah pula kalau beli iaitu....koleksi eksklusif barangan dengan sebarang pembelian Dugro® bungkusan 900g dalam tempoh kempen, seperti beg piano atau gitar
Beg gitar/piano dugrostar. Beli 3 percuma 1. Dengan setiap pembelian 3 pek Dugro 900gr sebarang varian
mcm yg Mummy Ayu dapat hari tu..
 jaket eksklusif dan jam tangan, serta banyak lagi!

dan parents boleh hantar seberapa banyak penyertaan pun!!

Seramai 280 finalis  akan disenarai pendek untuk peringkat seterusnya 
iaitu persembahan secara langsung di 7 buah pusat membeli-belah di seluruh Malaysia yang akan diadakan dari 24 Oktober hingga 16 November. 
Di setiap lokasi, pemenang Hadiah Pertama (RM 5,000), Kedua (RM 3,000) dan Ketiga (RM 1,000) bagi setiap kategori umur, manakala kesemua finalis akan menerima hadiah menarik sebagai tanda penghargaan di atas hasil usaha mereka!

so...jom ramai2...
join Dugrostar!!
kerana setiap kanak-kanak dikurniakan bakat tersendiri
dan mereka mempunyai potensi untuk menjadi bintang
dan.....dengan ada program Dugrostar ..
 kita boleh tonjol dan serlahkan bakat mereka ni
utk dikongsikan bersama

jengah kat sini..untuk details...
http://www.dugro.com.my/dugrostar 

ok..pas nie Mummy Ayu cita pasal gie event Dugrostar tu plak yer..
;-)

No comments:

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno