Musim loom band

sekarang ni kan musim loom bands nie...  
weekend lepas...jumpa nie..
laju la..Ian & Iris nak juga
Iris laju jer la nampak frozen ni...Ian pun sama jer

beli hari sabtu..
hari ahad malam baru mula layan...
dok la buat
mula2...memang tak faham...
lama2  baru faham..

bila dah  dapat buat,,,
memang layan la..

bila dah  siap ..suka la masing2..

ni yg susah sikit..
tapi..bila dah dapat...seronok plak... 

nie pun..dok google cari design baru
balik kang..nak beli getah lagi
malam nanti..nak try buat
he he he
Mummy yg over dr anak2..
:-)

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. aku tk wat lg..tisya dok layan...die ajk aku tp aku bz..hehe

    ReplyDelete
  2. mmg dah fenomena mainan ni kan...
    tp tu la, kluar plak artikel yg kata mainan ni bahaya..tak sure kesahihannya....

    ReplyDelete
  3. ingatkan getah ikat rambut ka pa...hihii

    ReplyDelete
  4. budak2 expert bust benda ni...
    tp satu sajalah, banyak budak bawa pigi sekolah, pastu besepah la getah2 ni kat skolah...
    wuwuwu

    ReplyDelete
  5. Tengah tsunami loomband...anak murid ada buat bisnes lagi kat sekolah...selalu pesan pakai luar sekolah nanti kena rampas...cian pulakkan..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...