Shoplinks.Asia

Tuesday, September 9, 2014

Musim loom band

sekarang ni kan musim loom bands nie...  
weekend lepas...jumpa nie..
laju la..Ian & Iris nak juga
Iris laju jer la nampak frozen ni...Ian pun sama jer

beli hari sabtu..
hari ahad malam baru mula layan...
dok la buat
mula2...memang tak faham...
lama2  baru faham..

bila dah  dapat buat,,,
memang layan la..

bila dah  siap ..suka la masing2..

ni yg susah sikit..
tapi..bila dah dapat...seronok plak... 

nie pun..dok google cari design baru
balik kang..nak beli getah lagi
malam nanti..nak try buat
he he he
Mummy yg over dr anak2..
:-)

5 comments:

mama tisya said...

aku tk wat lg..tisya dok layan...die ajk aku tp aku bz..hehe

Nad MamaZN said...

mmg dah fenomena mainan ni kan...
tp tu la, kluar plak artikel yg kata mainan ni bahaya..tak sure kesahihannya....

nor nazliana said...

ingatkan getah ikat rambut ka pa...hihii

Dayang Syazwani said...

budak2 expert bust benda ni...
tp satu sajalah, banyak budak bawa pigi sekolah, pastu besepah la getah2 ni kat skolah...
wuwuwu

ayu Ismail said...

Tengah tsunami loomband...anak murid ada buat bisnes lagi kat sekolah...selalu pesan pakai luar sekolah nanti kena rampas...cian pulakkan..

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno