Shoplinks.Asia

Wednesday, October 8, 2014

Let Be A Dugrostar!!!!

okay.. as you all know..
Dugro telah melancarkan program pencarian bintang Dugrostar
emm..ini lah peluang anak2 kita menjadi bintang!!

adakah anak2 anda bintang yang dicari?

sekiranya anak kengkawan berbakat dalam menyanyi, menari, bermain alat muzik 
 atau pun kesemuanya???
ini la peluang untuk anak anda..."be so much more" dalam Dugrostar


Hantarkan video anak anda memperkenalkan dirinya/ mereka diikuti dengan persembahan bakatnya/mereka melalui persembahan nyanyian, tarian, memainkan alat-alat muzik 
atau bakat persembahan lain atau kombinasi bakat-bakat ini
 sama ada secara individu atau berkumpulan yang tidak melebihi enam (6) orang. 
Anak anda perlulah berumur di antara 3 hingga 10 tahun.

Cara2 nak join Dugrostar nie..senang jer
ada 3 cara...
1. cara pertama & cara yang paling senang...
gie kat webside http://www.dugro.com.my/dugrostar or klik kat sini
daftar and..leh mula downloadkan video rakaman aksi anak2 anda
(sama ada menyanyi, menari atau pun bermain alat muzik)
durasi video itu..dalam lingkuan 2 minit
persembahan boleh dilakukan secara individu atau pun berkumpulan tidak lebih dari 6 orang

klik kat "borang" tu....

pas tu..just isi data2 yg diperlukan
maklumat peribadi anda & anak anda yg join tu..

dan diruangan Kod rujukan video tu..masukkan HH0021 sebagai tanda anda join dugrostar ni disyorkan oleh Mummy Ayu

  kira mcm reference la gitu... :-)
than upload video..than hantar..
senang jer kan?

selain dr tu......leh join cara kedua...
mengunjungi siri jelajah terpilih di seluruh negara 
di mana rakaman langsung boleh dibuat di Gerai Rakaman Dugrostar.
siri jelajah Dugrostar nie akan berlangung di banyak pusat membeli belah....diseluruh Malaysia
bermula Ogos ni hingga la ke Oktober nanti
nak tau jadual siri jelajah nie...boleh jengah kat sini

or ..cara ketiga
melalui borang pendaftaran yang telah lengkap diisi bersama rakaman persembahan anak mereka dan menghantarkannya ke alamat yang dinyatakan pada borang pendaftaran.  
borang penyertaan boleh didapti di pusat membeli belah/ pasaraya yuang berdekatan.

okay...senang jer kan??

Let celebrate his talent!!!

tarikh tutup penyertaan adalah sebelum 12 oktober 2014
cepat2..jgn terlambat!!

Untuk maklumat lanjut tentang Dugro® dan Dugrostar™, layari www.dugro.com.my atau hubungi Dumex CareLine di 1-800-38-1038.

No comments:

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno