Lunch....jumaat lepas

cita lunch jumaat lepas..
as usual..minggu ni baru nak update..

jumaat..as usual..kuar lunch ngan Net
and...menu kami last friday..western
yum yum
sbb dah lambat kuar
kami pilih makan kat sini....
TGI Fridays

our drinks..
as usual..
ice lemon tea

posing2 dulu sebelum makan...
Mummy Ayu

Notti Netti

nie Mummy Ayu punya...
grilled chic with mashed potato & grilled vege

and..nie Net punya..
mac & cheese with grilled chicken..

so far...dua2 pun best but portion besar sangat
kenyang sgt kami berdua
but..leh lagi layan dessert
choc lava cake
nie kami share...
cedap tapi tak leh lawan kat Chillis punya la..

as usual....
we have so much fun!!!
lunch together..laugh together.....
while chit chat
and..laugh again and again!!

:-)

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. Cedapnya tgk mknn sume tu. Rs cam nak terjah Friday sekarang. Erk..baru pkl 12.

    ReplyDelete
  2. lprrrrrrrrrr...dessert baru gk tu..aritu ada tgk gk

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...