Shoplinks.Asia

Tuesday, October 14, 2014

Our weekend..nowadays

sejak Didi start keja kat tempat baru..
jadual keja & masa kami sekeluarga berubah 100 %

dulu..most of the time Didi keja..kat tempat keja jer
balik keja..malam..
kadang2 Ian & Iris pun dah tido..

weekends pun..kadang2 Didi kena keja..
kalau offday pun...sehari..sabtu or ahad
atau..weekdays
itu la masa nak rehat..kadang2 jer.
dpt jenjalan kejab or kuar dinner ngan family

but now..
Didi kerja..sama hari ngan Mummy Ayu keja
Isnin - Jumaat
balik pun..sama waktu
tapi...sbb dia keja kat PD sekarang nie
so...Didi yg sampai dulu kat rumah
and..amik Ian & Iris
and..Didi leh spend banyak masa ngan anak2..


weekends pun..cuti ..
sabtu ahad
leh la rehat2 than kuar jenjalan....
lunch or dinner kat luar...satu family
memang rasa berbeza & best sgt2...

alhamdulillah sangat2..
sbb nowadays..Didi are more close to us..

pic sabtu lepas
Ian .....Daddy...... Iris

# Didi pun banyak masa gak ngan Mummy Ayu

1 comment:

Iela Fazielah said...

ALHAMDULILLAH AYU... perubahan ke arah yg lebih bagus sbb ada byk ms dpt spend dgn family.... sama mcm suami ila...kalau boleh xyah sibk2 gi laut... spend ms kat rmh dgn anak2 je...

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno