Masterchef Australia in Malaysia

kalau kengkawan selalu jengah blog Mummy Ayu..
mesti kawan2 tau..Mummy Ayu nie ex chef
and..Mummy Ayu memang suka layan Masterchef..
tak kira la masterchef mana pun..
and....guess what?
one of the judge...kat masterchef Australia tu...akan dtg kat KL..
wow!!
best nya?
George Calombaris..known as George jer
Mummy Ayu memang suka ngan dia nie
sbb komen dr dia...semua yg baik2 jer
walaupun food tu memang teruk
sbb dia nak jaga hati chef tu..
baik la George ni
semalam.....dapat tau
and..laju jer whatsapp ngan Didi..
jom Didi..Ahad nie,,kat MV jer pun..
and....sad news.....Didi outstation ke Sarawak..khamis ni..sampai Sabtu
ahad tu la nak rehat sebelum keja hari isnin
macam takde harapan jer
but..tak leh cakap gak
sbb Didi pun suka tgk mamat ni
mana tau..last minit tukar plan

so...kepada kengkawan yg minat Masterchef
and..nak bersua muka ngan George..
leh la ramai2..ke Mid Valley...ahad ni 1.30 pm

nie George ngan 2 lagi geng Mastechef Australia dia
I relly wish I can be there this Sunday!!
please Didi!!

:-)

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. Deno minattt!!!!!! Paling minat George tu.. Heee dari tahun2 lepas tengok MA ni, tahun ni ada rakyat malaysia kan sorang... yg cina tu

    ReplyDelete
  2. tiap hari dok tgk diorang bertiga ni!!!
    minat masterchef seluruh dunia...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...