Sabtu lepas

sabtu lepas...
bangun pagi & siap2 mcm biasa
mcm hari sekolah pun ada
sbb masing2 pakai uniform
but....
Image may contain: 2 people, people standing
Iris pakai tudung
bukan sbb dia dah mula bertudung
but kena pakai tudung

bebel gak dia..
nak oakai tudung kat sekolah la
nak pakai dlm van la
no...pakai siap2 dr rumah

and Ian plak...
selamat lah sikit
sbb kopiah leh simpan dlm poket jer
emmm...
ada jer pose dia

Ian & Iris ada program kat sekolah sabtu tu
Quran Competiotion
diaorang tak masuk pertandingan
just kena buat persembahan nasyid...
No automatic alt text available.
dalam kul 8 lebih tu
Mummy Ayu pun gie jugaks..
tumpang jiran sebelah rumah
and..kami stay sampai kul 12 gak la
pas tu...balik ..panas & penat
sempat tgk Iris nya nasyid jer
Ian nya persembahan nasyid... sebelah petang..tak tunggu pun
sorry yer sayang...
nasib ada kawan dia rakam..
so..leh la tengok gak nanti
:-)

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

1 comment:

  1. comel je tudung anak dara tu..wahh...satu hari punya program la ni...weekend pulak tu ye....dah besar dah anak-anak kita...hehe

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...