Dating ngan hero kat bookstore semalam petang

assalamualaikum 
salam selasa
good morning semua

semalam petang
balik keja..Ian cakap nak kena beli buku plak utk sekolah dia
emmm...
nasib la mall dekat ni ada Asia Book tu
so....petang semalam..
jalan la ke sana

kat sini..ptg2 balik keja tu
jalam jam teruks
memang tak lalu la kalau naik taxi
better jalan kaki

nak naik motor sai..tak berani plak
jalan kaki..dlm 15 ke 20 minit sampai dah
kira mcm exercise jugak la

and....sampai sana
nasib baik ada buku yg dicari tu
novel ni....pakai utk subject english diaorang
utk sem 2 ni
sem lepas Harry Potter
mcm2

Iris tak nak ikut sbb dgr jalan kaki
so..dia just main ngan kawan2 dia
and minta jiran tgk kan..

balik tu..naik tuk tuk
pun lama sgt
sbb jam
nak jalan..tak larat dah
Ian sampai nak tertido la
jenuh bebel..lain kali kasi tau awal2
tak suka kalu weekdays sbb jam mcm ni la
kalu weekend pun..kuar awal so leh balik awal

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

No comments:

Post a Comment

Jemputla komen di sini...