Cherish this forever.....

hari ni...
Mummy Ayu pakai baju ni
rasanya..jarang kot ada baju warna kuning
but..bila pakai & bila dah siap baju ni
emm..sweet & cantik& nice sangat
(puji sendiri plak.. he he)

baju kain ni..ada nilai sentimental yg sgt berharga utk Mummy Ayu
kain ni..last yang dipilih oleh Didi
Mummy Ayu beli last year..
kebetulan..Didi ada kat sini..
so..suruh dia pilihkan
grey, pink, biru
but dia pilih this yellow
emmm... mcm pelik jer
plus dgn purple plak tu
mcm tak kena sgt
but dia beria kata cantik
"beli la Mimi....cantikkk"
berat hata nak beli sbb tak berkenan
but...beli jugak
nanti sampai, dia tanya takde yg dia pilih plak
but... memang ingat nak wat baju utk Iris jer
sbb tak berkenan sgt gabungan warna kain ni

but...kita hanya merancang, Allah dah aturkan
kain sampai...simpan belum tempah
Didi pergi dijemput Ilahi
tengok kain ni,
alahai...beria dia pilih, nasib baik beli & nasib baik belum buat baju Iris
so..of coz...buat baju Mummy Ayu la
sbb ni kain terakhir yg Didi pulihkan utk Mummy Ayu
:-(

tailor buatkan
last week siap
alahai..sweet jer tgk
and of coz.. sayu jer
nampak manis jer
gabungan warna yg sweet

Didi memang ada good taste
selalu beli baju pun..dia yg pilihkan
kalau dia kata cantik tu....jarang la tak beli

buat pun..baju kurung jer
bila2 pun sesuai pakai
so....this is one of last memory of him
that I will cherish forever

# miss him alots!!!
Al Fatihah

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

1 comment:

  1. al fatihah. cantik kak baju ni, terasa nak pilih warna kuning pulak raya nanti haha

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...