Father's Day card assignment...make her cry and me too!

semalam petang
balik keja lambat sikit
sampai rumah
Iris hulur card and cita
that she cry at school today?
why???

sbb cikgu suruh wat fathers day
and ask....siapa takde daddy?
turn out..she's the only one
:-(
oh..its break my heart already
so..cikgu cakap, Iris boleh la buat happy new year card
but..she insist nak buat father's day card jugak
o..cikgu cakap ok & balik nanti kasi kat Mummy
and she did!
sambil kesat mata
emm..bukan ke fathers day dah lepas dah
bulan mei

than baru teringat..father' day Thai..is next week 5 Dis and its public holiday

ooohh....ok
and she did write inside part also
adoi la...

Mummy Ayu pun ckp la ke Iris
bila ingat ke Daddy, bila rindu ke Daddy,
or bila nangis sbb Daddy..
cepat2 sedekah Al Fatihah ke Daddy

maybe she did miss her Daddy
but x tau nak luahkan
ye la..she is still young
kannn?

Ian buat card kat tadika

we love you with all our hearts!!!
Al Fatihah

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. sian Iris...
    aku yg hilang ayah at the age of 20 pun terkesan sgt...inikan pulak Iris masa umur belum 10 pun.

    ReplyDelete
  2. oh father's day thailand dec..sure sedih bila iris buat card tu

    ReplyDelete
  3. Kesiannya Iris..meleleh air mata along baca entry ni..kesian Iris...Al Fatihah buat arwah

    ReplyDelete
  4. Dia rindu dan tak tahu nak luah macam mana.. Tetibe cikgu suruh buat kad, memang nangislah dia.. merindui pada yang dah tak ada memang sakit.. Semoga mummy ayu dan kids kuat semangat..

    ReplyDelete
  5. alahai :(
    sedih jugak aida kenangkan ni.
    good girl.
    rinduuuuuu lah tu.

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...